Sara




13 Aralık 2011 Salı

BEBEK HAVUÇLU ETLİ BEZELYE

İglo nun Türkiyeye gelmesine en çok sevinen kişilerden biride benimdir.Almanyadayken severek tükettiğim ürünleri burda da bulabilmek beni çok mutlu ediyor.Konserve yerine dondurulmuş gıdaları tercih etmeye çalışıyorum .Ürünlerin fiyatları biraz pahalı ama bence değer.Ben indirimdeyken alıp derin dondurucuda stokluyorum :))) Çoğumuzun bildiği bir yemek ben bilmeyenler için yinede yayınlıyorum.İşte Bezelye Tarifi..





Malzemeler :

400 gr Bezelye ( ben baharda derin dondurucuya koyduklarımdan kullandım )
12-13 adet İglo Bebek Havuç
1 Soğan
2 orta boy Patates
1 Yemek kaşığı Biber-Domates karışık Salça
150 gr Kuşbaşı Et
Sıvı Yağ
2 Su bardağı Su,tuz

Hazırlanışı :

Et sıvı Yağ konulmuş Tencerede kavrulur.Üzerine Soğanlar eklenir ve kavurmaya devam edilir salçada ilave edildikten sonra Suyu ve Tuzu eklenir.Üzerine küp küp doğranmış Patates,Bezelye ve Havuç eklenir.15-20 dak. pişirilir ve Pilav ile servis edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder